Magyarországon az egyik piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes körű HR szolgáltatásokat kínálunk munkavállalóink és megbízóink számára egyaránt. A Trenkwalder Cégcsoport budapesti központi irodájába új munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

Bid coordinator


Főbb feladatok, munkák:

  • A teljes ajánlatadási folyamat koordinálása - RFI/RFP beérkezésétől a szerződés aláírásáig
  • Tender dokumentáció alapos megismerése - kockázati tényezőinek felmérése
  • Partnerigények részletes feltárása és a megfelelő árazási struktúrák kialakítása
  • Napi kapcsolattartás partnerekkel és a vállalaton belül lévő társosztályokkal
  • Nemzetközi tenderekben való részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Precizitás, pontosság, határidők tartása
  • Felsőfokú, magabiztos angol és német nyelvtudás.
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Erős MS Excel tudás
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Új tudásra, lehetőségekre való nyitottság - belső motiváció a fejlődésre

Amit kínálunk:

  • Kihívásokkal teli lehetőség - projektekben való részvétel
  • Tapasztalatszerzés az egyik piacvezető HR szolgáltató cégnél
  • Versenyképes bérezés + széleskörű béren kívüli juttatások (cafetéria, mobiltelefon, laptop,)
  • Belvárosi, kellemes irodai munkakörnyezet
  • Lelkes, lendületes, motivált, fiatalos csapat tagja lehetsz.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Pályázatírás

Munkavégzés helye:

Budapest