Profession Services logo

Depo Auditor

Állás részletei

  • Cég neve

    Profession Services

  • Munkavégzés helye

    2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Cseh középfok vagy
    • Szlovák középfok vagy
    • Magyar középfok
    • Nem igényel tapasztalatot
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Profession Services

GLS General Log.SystemsHungary Kft.

Depo Auditor

(Minőségügyi folyamatokat ellenőrző munkatárs)

 

A munkakör célja:

Az alvállalkozóink által működtetett depók (HU, SK, CZ országokban) rendszeres ellenőrzése, a hatályos jogszabályoknak és a belső GLS szabályoknak való megfelelőség biztosítása.

Milyen feladatok várnak majd Rád Depo Auditorként:

  • Belső auditok előkészítése
  • Depóink ellenőrzése, az auditok dokumentálása és riportálása
  • Az auditot követően helyesbítő intézkedések hatékonyságának nyomonkövetése
  • Audit riportok készítése, együttműködés a csoport többi tagjával

Akkor lehet érdekes a Számodra, ha:

  • … szóban és írásban egyaránt magabiztosan kommunikálsz szlovák és/vagy cseh nyelven, továbbá angolul és/vagy magyarul;
  • … szívesen tanulsz új dolgokat, és szereted fejleszteni tudásod;
  • … mozgalmas, kihívást jelentő feladatokra vágysz;
  • … a magas minőségű és pontos munkavégzés motiváló a számodra;
  • … van affinitásod a problémák feltárására és megoldására;
  • … rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal, vezetési rutinnal és felhasználói szintű MS Office ismeretekkel

Előny:

  • Szlovén, horvát nyelvismeret

Miért a GLS?

  • Az auditokon keresztül megismerheted a GLS folyamatait, stratégiáját;
  • Stabil, hosszú távú vállalati hátteret nyújtunk;
  • Rendszeres utazási lehetőséget biztosítunk;
  • Munkavégzésed támogatjuk mobil eszközökkel (céges autó, laptop, mobiltelefon)
  • Sokrétű gyakorlati és elméleti tudás szerezhetsz;
  • Közös célok mentén működünk, a csapatmunka fontos része a mindennapjainknak;
  • Vezetőink támogatóak és elérhetőek;
  • Válsághelyzet esetén is stabil hátteret, versenyképes jövedelmet és juttatásokat biztosítunk;

 

Munkavégzés helye:

Az irodai jelenlétnél a központban Budapest mellett Alsónémediben, ezen felül a munka fajtájától függően partnereinknél (HU, SI, SK, CZ, HR, RO országokban) vagy Home Office-ban.

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor