A Twitter örökre home office-ban marad
A Twitter vezetősége e-mailben közölte a dolgozókkal, hogy nem lesz kötelező visszatérniük az irodai munkavégzéshez.
Önnek ajánljuk!
Akár "örökre" otthonról dolgozhatnak a munkavállalók, közölte múlt heti vezetői levelében a Twitter ügyvezetője, Jack Dorsey a vállalat dolgozóival.
A Guardian magazinnak azt is megerősítette a kommunikációs cég szóvivője, hogy a járványhelyzet miatt az elsők között távmunkára váltó vállalat nem kíván az elsők között visszatérni az irodákba: "Az elmúlt hónapokban bebizonyosodott, hogy működik (az otthoni munkavégzés). Ha a munkavállalóink feladatai megengedik a home office-t, és szeretnének örökre így dolgozni, akkor ezt lehetővé fogjuk tenni."
A vállalat március 2-ától "erősen ajánlotta" dolgozóinak az otthoni munkavégzést, március 11-től pedig kötelezővé tette azt. A mostani döntés értelmében azok a munkavállalók, akik szívesebben dolgoznának otthonról, minden további nélkül megtehetik, míg azok a dolgozók, akik szeretnének bejárni, a tervek szerint szeptembertől térhetnek vissza az irodáikba.
A cég egyébként olyannyira támogatja a home office-t, hogy külön keretet biztosít a dolgozóknak az otthoni irodák kényelmessé tételéhez: íróasztalokat, ergonómikus székeket vehettek a munkatársak saját munkakörnyezetük kialakításához. Hasonló kezdeményezésekről írtunk korábbi cikkünkben, melyből kiderül, léteznek cégek, ahol a koronavírus idején vásárlási utalványokkal támogatják a házi iroda berendezését, de van több olyan magyar vállalat is, ahol a távolból is jóízű meglepetésekkel gondoskodnak a munkatársakról.
Ha szívesen dolgoznánk pörgős, multinacionális környezetben, nézzünk körül az alábbi állások között:
- Üzleti támogató központok ajánlatai országszerte
- Budapesti SSC-k ajánlatai, többek között a BP, a Vodafone, az Unisys és a Computacenter friss álláshirdetései
Ha a marketing, kommunikáció terület izgalmas számunkra, itt találjuk az aktuális lehetőségeket:
- Minden marketinges hirdetésünk egy helyen
Érdemes körülnézni, mert a Samsung PR és kommunikáció specialitát, a Vodafone UX designert keres, míg a Ford Product owner pozícióban kínál munkalehetőséget.