Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Január 17 és 21. között rendezik meg Párizsban az egyik legnagyobb nemzetközi lakberendezési és belsőépítészeti designvásárt, ahol a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálásában tizenegy magyar tervező képviseli Magyarországot.

 

"A cél, hogy a magyar dizájnmárkák nemzetközi szinten is elismertté és sikeressé váljanak, illetve, hogy külföldön is jobban megismerjék a magyar termékekben rejlő potenciált" - hangzott el az M1 aktuális csatorna szerdai műsorában. A Maison et Objet vásárra csaknem 50 országból érkeznek kiállítók. A design seregszemlén a közönség megismerheti a bútorral, világítással és textíliával kapcsolatos legújabb trendeket, amelyeket a világ minden tájáról érkező dizájnerek mutatnak be.

 

Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője a műsorban elmondta: Európában ez az egyik legfontosabb dizájnvásár a londoni és a milánói mellett, a párizsi megjelenés óriási lehetőséget jelent a tervezőknek. Mint mondta, hatalmas területen helyezkedik el a kiállítás, amelyen a lakberendezés és belsőépítészet minden területét lehetőség van bemutatni. A Budapest Select standdal 70 négyzetméteren jelennek meg a magyar tervezőkkel. Szólt arról is, hogy a magyar dizájnmárkák nemzetközi bemutatását egységes gyűjtőmárka alatt valósítják meg. A Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges hazai tervezők saját márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikációval kapjanak nagyobb figyelmet a nemzetközi megjelenéseken. Kitért arra, hogy a Párizsba kiutazó tizenegy hazai márka már korábban is lehetőséget kapott arra, hogy nemzetközi eseményeken mutatkozzon be. A London Design Fair nemzetközi szakvásáron is ugyanezzel a 11 formatervezővel jelentek meg.

 

Kreatív munkák jó minőségben

 

A visszajelzések szerint kreatívak és jó minőségben gyártanak a magyar tervezők - fogalmazott, hozzátéve, hogy a magyar dizájn hírneve lépésről lépésre egyre nagyobb. Azért is volt fontos, hogy ez a 11 formatervező London után Párizsban is megjelenjen, hogy folyamatos jelenlétet tudjanak biztosítani a nemzetközi piacon és ezzel is felhívják a figyelmet a magyar dizájnra. Elmondta: a londoni kiállítás elemeinek nagy részét felhasználták a párizsi standnál is. Arról beszélt, hogy az installációt a környezettudatosság inspirálta. Kiemelte, hogy az ügynökség tevékenységének stratégiai célja, hogy Budapestet a régió divat- és dizájnipari központjává fejlessze. Mint mondta, nemzetközi szakvásárokon jelennek meg, februárban a milánói divathéten ismét részt vesznek magyar tervezőkkel és az év folyamán Londonban is megjelennek dizájntermékekkel.

 

Korábbi cikkeink a témában:

Ha nagy leszek, divattervező leszek! -  Álomszakma, ami csupa siker és csillogás, vagy rögös út, folyamatos kihívásokkal? Megkérdeztük Elek Bettinát, a Cabala Fashion tervezőjét!

Nyomdaiparból a saját üzletbe - Interjú Szemrád Ivettel, a Zenda Fshn tulajdonosával

Új karrier a divat világában -  Néha kiderül, hogy az álommunka ténylegesen létezik, de olykor egészen más formában, mint ahogy azt valaha elképzeltük. Interjú Dr. Ragány Angéla, személyi stylist, szín- és stílusszakértővel, a ColourMyStyle üzlet megálmodójával.

Ha a divat területén szeretnék elhelyezkedni, ide kattintva válogathatunk az állások között, pedig inkább egyéb kreatív munkák érdekelnek bennünket, itt találhatjuk meg a számításunkat. Amennyiben más szempontok szerint keresnénk, használjuk személyre szabott beállításainkat, vagy nézzünk szét a legfrissebb hirdetések között. Legyünk naprakészek, kérjünk hírlevelet és Facebook értesítést is!

 

A Profession.hu Facebook oldala

A Profession.hu Instagram oldala