Magyar tervezők a párizsi designvásáron
Tizenegy magyar tervező képviseli Magyarországot az egyik legnagyobb nemzetközi designvásáron Párizsban.
Önnek ajánljuk!
Január 17 és 21. között rendezik meg Párizsban az egyik legnagyobb nemzetközi lakberendezési és belsőépítészeti designvásárt, ahol a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálásában tizenegy magyar tervező képviseli Magyarországot.
"A cél, hogy a magyar dizájnmárkák nemzetközi szinten is elismertté és sikeressé váljanak, illetve, hogy külföldön is jobban megismerjék a magyar termékekben rejlő potenciált" - hangzott el az M1 aktuális csatorna szerdai műsorában. A Maison et Objet vásárra csaknem 50 országból érkeznek kiállítók. A design seregszemlén a közönség megismerheti a bútorral, világítással és textíliával kapcsolatos legújabb trendeket, amelyeket a világ minden tájáról érkező dizájnerek mutatnak be.
Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője a műsorban elmondta: Európában ez az egyik legfontosabb dizájnvásár a londoni és a milánói mellett, a párizsi megjelenés óriási lehetőséget jelent a tervezőknek. Mint mondta, hatalmas területen helyezkedik el a kiállítás, amelyen a lakberendezés és belsőépítészet minden területét lehetőség van bemutatni. A Budapest Select standdal 70 négyzetméteren jelennek meg a magyar tervezőkkel. Szólt arról is, hogy a magyar dizájnmárkák nemzetközi bemutatását egységes gyűjtőmárka alatt valósítják meg. A Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges hazai tervezők saját márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikációval kapjanak nagyobb figyelmet a nemzetközi megjelenéseken. Kitért arra, hogy a Párizsba kiutazó tizenegy hazai márka már korábban is lehetőséget kapott arra, hogy nemzetközi eseményeken mutatkozzon be. A London Design Fair nemzetközi szakvásáron is ugyanezzel a 11 formatervezővel jelentek meg.
Kreatív munkák jó minőségben
A visszajelzések szerint kreatívak és jó minőségben gyártanak a magyar tervezők - fogalmazott, hozzátéve, hogy a magyar dizájn hírneve lépésről lépésre egyre nagyobb. Azért is volt fontos, hogy ez a 11 formatervező London után Párizsban is megjelenjen, hogy folyamatos jelenlétet tudjanak biztosítani a nemzetközi piacon és ezzel is felhívják a figyelmet a magyar dizájnra. Elmondta: a londoni kiállítás elemeinek nagy részét felhasználták a párizsi standnál is. Arról beszélt, hogy az installációt a környezettudatosság inspirálta. Kiemelte, hogy az ügynökség tevékenységének stratégiai célja, hogy Budapestet a régió divat- és dizájnipari központjává fejlessze. Mint mondta, nemzetközi szakvásárokon jelennek meg, februárban a milánói divathéten ismét részt vesznek magyar tervezőkkel és az év folyamán Londonban is megjelennek dizájntermékekkel.
Korábbi cikkeink a témában:Ha nagy leszek, divattervező leszek! - Álomszakma, ami csupa siker és csillogás, vagy rögös út, folyamatos kihívásokkal? Megkérdeztük Elek Bettinát, a Cabala Fashion tervezőjét!
Nyomdaiparból a saját üzletbe - Interjú Szemrád Ivettel, a Zenda Fshn tulajdonosával
Új karrier a divat világában - Néha kiderül, hogy az álommunka ténylegesen létezik, de olykor egészen más formában, mint ahogy azt valaha elképzeltük. Interjú Dr. Ragány Angéla, személyi stylist, szín- és stílusszakértővel, a ColourMyStyle üzlet megálmodójával.
Ha a divat területén szeretnék elhelyezkedni, ide kattintva válogathatunk az állások között, pedig inkább egyéb kreatív munkák érdekelnek bennünket, itt találhatjuk meg a számításunkat. Amennyiben más szempontok szerint keresnénk, használjuk személyre szabott beállításainkat, vagy nézzünk szét a legfrissebb hirdetések között. Legyünk naprakészek, kérjünk hírlevelet és Facebook értesítést is!