Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Az 1,2 literes motorból a tervek szerint 100 és 130 lóerős kivitelben készítenek majd évente 350 000 darabot. A stratégiai jelentőségű beruházás elnyerésével és megvalósításával egyértelművé válik a szentgotthárdi gyár kiemelt fontossága a PSA csoport erőátviteli egységeket előállító európai gyárain belül, sőt a jövőben az akár a PureTech gyártásfejlesztési szakértői bázissá válhat a PSA csoporton belül.

A Peugeot 1810-ben kezdte meg tevékenységét, eleinte a kohászat területén, majd 1890-ben a vállalat megalkotta első benzines autóját, három évtizeddel a Citroen első modellje előtt. A két francia autómárka és a hozzájuk tartozó vállalatok 1976-ban egyesültek, ekkor alakult meg a ma is ismert PSA csoport, amely 2014-ben a DS, majd a 2018-as felvásárlás eredményeként az Opel, illetve a Vauxhall márkákkal egészült ki. A vállalatóriás 2018-ban világszerte 211 000 főt foglalkoztatott a konszolidációs körébe tartozó több mint 400 vállalatnál.

Az Opel vállalatot Adam Opel alapította 1862-ben Rüsselsheimben, ahol a vállalat központja a mai napig megtalálható. 1929-től kezdődően közel 90 évig a General Motors rendelkezett a német vállalatcsoport többségi, majd teljes tulajdonrészével a 2019-es PSA tranzakcióig. Az Opel jelenleg hat európai országban kilenc gyárat működtet, amelyek között 1991 óta az egyik legjelentősebb a jelenleg 818 főt foglalkoztató szentgotthárdi központ.

A PSA felvásárlás következtében a huszonhét éves motorgyártási tapasztalattal rendelkező szentgotthárdi üzem gyártó- és szerelősorain 2020 januárjától állnak át az – eddig négyszer az „Év Motorjának" megválasztott – 1,2 literes háromhengeres turbó EB-benzinmotor, valamint EP-hengerfejek gyártására. A motorok 100, illetve 130 lóerős verzióban készülnek majd Szentgotthárdon, és azokat az Opel mellett a Peugeot, a Citroen és a vállalatcsoport prémiummárkáját képviselő DS modelljeibe is szállítják majd. A fejlesztés eredményeként az üzem gyakorlatilag lecseréli eddigi gyártási palettáját, így a termelési kapacitás elérheti akár az évi 350 000 darabot is. Ugyanakkor a gyár a hagyományos motorok gyártása érdekében (amelyekre a jövőben még korlátozott ideig szükség van) fenntartotta a gyártás rugalmasságát.

A szentgotthárdi gyár átalakítását a futó termeléssel párhuzamosan hajtották végre. A beruházás során a szentgotthárdi Opel alkalmazottak kiemelt felelős szerepet játszottak a gépek átépítése során kifejlesztendő – megtervezendő megmunkáló, alkatrész-továbbító- és pozícionáló gépalkatrészek fejlesztésében, valamint a megmunkáló, sorvezérlő és mérőprogramok kifejlesztésében. A fejlesztésben való részvétel révén tovább erősödik a szentgotthárdi tudásbázis a versenyképes gyártórendszerek kifejlesztésében.

Amennyiben a gyártás, termelés területén keresünk munkát, ide kattintsunk a lehetőségekért.

Középfokú végzettséggel ide, főiskolai diplomával pedig ide pályázhatunk.

Ha a jól fizető munkák érdekelnek minket, itt érdemes szétnézünk, de karrierünket akár külföldön is építhetjük.

Egyéb szempontok érdekelnek minket? Használjuk személyre szabott beállításainkat a testhezálló lehetőségekért.

Figyeljünk a legfrissebb állásokra is, valamint kérjünk hírlevelet és Facebook értesítést, így biztosan nem maradunk le egyetlen nekünk való munkáról sem! Frissítsük, és töltsük fel önéletrajzunkat ide, hogy a munkáltatók is ránk találhassanak. Ha tovább növelnénk esélyeinket, töltsük le a Profession mobilalkalmazását Androidra ittiPhone-ra pedig itt, így bárhol, bármikor szemezgethetünk a több mint 10.000 állásajánlat közül.

 

Készítette: Istók Nikoletta

A Profession.hu Facebook oldala

A Profession.hu Instagram oldala

Címkék: munka, munkahely, gyártás, autóipar, Szentgotthárd